poniedziałek, 16 maja 2011

3 lata minły

Dawno już nie pisałem niczego na blogu. Jakoś tak brakło motywacji. Nikt nie komentuje, mają mnie w ... i jakoś tak nie ma motywacji. Przechodząc do meritum:

Jakiś miesiąc temu stuknął mi kolejny rok jak kupilem pierwszy batalion i zacząłem grać w WFB. Od tamtego czasu ciągle powiększam swoją kolekcję modeli, maluję ją, jeżdżę na turnieje z większym lub mniejszym szczęściem. W tym sezonie byłem nawet na dwóch masterach. Bardzo mnie to hobby wciągnęło. Jak zaczynałem nawet nie podejrzewałem że ta mała armijak rozwinie się do takich rozmiarów.

Jakiś czas temu zrobiłem trochę zdjęć wszystkim figsom jakie posiadam. Na dzień dzisiajszy stan jest troszkę nieaktualny, ponieważ polawem plastikowych longów i wariorów i hamrerów do 30. Do tego jeszcze doszły nowe stare figurki minerów i górników. Oto kilka fotografi, reszta w galerii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz