czwartek, 22 października 2009

Księstwo Kislevu

W ramach szukania pomysłów zwiększenie mobilności Krasnoludzkiej zacząłem szukać nowych jednostek które mógłbym legalnie wystawiać na turniejcach. Padło na Ogry i Kislev. Ogry jakie są każdy widział ;) zajmują slot Rare sieją strachem i są dosyć szybkie, ale mimo wszystko dosyć miętkie.
Kislev daje ciekawy dodatek dla kraśków w postaci ciężkiej i lekkiej kawaleri. Ciężka to może za dużo powiedziane szczególnie w odniesieniu do Imperium, ale jakby nie patrzeć jest to kawaleria i porusza się szybciej niż przecięty krasnolud. Bardzo zapaliłem się do tego pomysłu i poczyniłem wstępne przygotowania. Ponieważ modele są wzorowane na polskiej husarii będę musiał troszkę napocić się żeby z łatwo dostępnych modeli sklecić coś co będzie przypominać "Winged Lances". Niestety ceny orginalnych modeli sięgają nawet 80zł za szt także przy moim skromnym budżecie nie obędzie się bez konwersji tego co jest łatwo dostępne. Liczę że w niedzielę dostane w łapki pistoleciarzy którzy będą "trzonem" jednostki. Do tego dorzucę ręce z kopiami i tarczami z imperialnej kawy, a skrzydła będę sam lepił. Co z tego wyjdzie nie wiem.

1 komentarz:

  1. pora się ujawnić :D Pistoleciarzy nie uda mi się dziś dostarczyć :(. Za to jestem bardzo ciekaw tych własno ręcznie lepionych skrzydeł :D

    OdpowiedzUsuń